FANDOM

Squaa - rasa hominidalna stworzona przez Hodowców. Należy do Kosmicznej Społeczności.

w budowie...

Alien pet by waugh
Squaa należą do ras hominidalnych - oznacza to, że cechują się zgodnością genetyczną z człowiekiem, która przekracza 95%. Istnieje teoria, że tego typu istoty zostały "zaprojektowane" przed setkami tysięcy lat przez cywilizację zwaną Hodowcami.

BUDOWA
W związku z ich podobieństwem do człowieka najlepiej wyróżnić najistotniejsze różnice fizyczne. Większość Squaa nie posiada owłosienia w jakiejkolwiek formie - ich ciał są idealnie łyse. Jedynie nieliczni osobnicy mogą poszczycić się fryzurami. W budowie uszu nie występują małżowiny - wynika to z faktu życia w atmosferze, która przenosi fale dźwiękowe prawie 4 razy szybciej niż ziemski tlen. W efekcie nie są one potrzebne do zbierania odgłosów z otoczenia. Konstrukcja płuc umożliwia oddychanie tylko i wyłącznie mieszaniną gazów, której głównym składnikiem są organiczne wodorotlenki. Zęby, ze względu na mięsożerne zapotrzebowanie organizmu, w przeważającej mierze składają się kłów.

Spas by velinov
KULTURA
Squaa uchodzą za miłośników natury. Z jednej strony żywią się głównie mięsem, z drugiej jednak zawsze dbają o godne warunki uboju zwierzyny. Ponieważ preferują życie w niewielkich skupiskach, budują miasta dużo mniejsze niż ludzkie. Ich cywilizacja ma niezwykle rozwiniętą technologię pozwalającą chronić środowisko. Ciekawostką jest to, że nigdy nie upowszechniła się u nich żadna odmiana silnika spalinowego. Ich samobieżne pojazdy były niemal od razu napędzane energią elektryczną. Zamiast elektrowni atomowych stawiają na wykorzystywanie energii odnawialnej. Plotki powiadają, że od 46 lat budują Sferę Dysona - wielką kulę, która otoczy całe słońce i będzie pobierać 100% jego energii. Cywilizacja Squaa uchodzi za przykład harmonii między technologią i naturą.