FANDOM

Republika Radziecka - jedno z najważniejszych miast-państw na Ziemi w obszarze Drogi Mlecznej, położone na terenie dawnej Federacji Rosyjskiej.
Republika radziecka flaga

Flaga Republiki Radzieckiej. Bordowy to symbol odrodzonego komunizmu, gwiazda symbolizuje rewolucje, czerń to kolor rosyjskiego nacjonalizmu, złoto to symbol zwycięstwa i niepodważalności.

HistoriaEdytuj

Republika Radziecka powstała po wybuchu III wojny ziemskiej z kapitału rosyjskich bogaczy, przy niewielkim wkładzie pieniędzy państwowych. Została zaprojektowana wedle życzeń arystokracji.

System władzyEdytuj

Republiką Radziecką dowodzi Duma Bojarska składająca się z przedstawicieli arystokracji. Istotnym elementem systemu zarządzania jest CAR - sztuczna inteligencja, która w przeciwieństwie do rozwiązań z Microsoft City i Twardowski City posiada silnie zaznaczoną wirtualną osobowość. Jej głos można usłyszeć m. in. w środkach komunikacji miejskiej.
Communist district by matlatart-d31zcfy

Silnie pilnowane budynki rządowe.

SpołeczeństwoEdytuj

W Republice Radzieckiej panuje silnie zaznaczony podział na arystokrację i plebs. Ci pierwsi żyją w strzeżonych dzielnicach o najwyższym poziomie luksusu, ci drudzy każdego dnia walczą o przeżycie w skrajnie trudnych warunkach mieszkaniowych.

Architektura i urbanistykaEdytuj

Część arystokracka posiada piękną, smukłą zabudowę utrzymaną głównie w białej i kremowej stylistyce. Budowle przywodzą na myśl najpiękniejsze sceny z Jeziora Łabędziego.

Część plebejska to w większości ponure tunele i rumowiska, w których często brak warunków do życia.